Aktualnie RedBull ma dwie oferty - RedBull MOBILE Energy (starter za 5pln) opisywany wcześniej, oraz właśnie RedBull Mobile II (starter za 9pln). Starter można kupić w wielu miejscach, także w salonach Play. Nasz starter został kupiony na stacji benzynowej.
Krótkie kody:
- zarządzanie kontem i usługami *111#
- stan konta *101#
Proces aktywacji wykonamy przy użyciu modemu USB (i oprogramowania do zarządzania nim), ale można wszystkie operacje wykonać posługując się telefonem.
1. Kupujemy starter RedBull MOBILE II za 9pln. Wraz ze starterem otrzymujemy napój.
2. Otwieramy, wyłamujemy kartę, wkładamy do modemu.
3. Wysyłamy krótki kod (stan konta) *101#
Otrzymujemy informację: Pozostalo Ci 7,00zl do wykorzystania do 2015-03-01 21:18:32. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do -.
Ważność konta wynosi 10dni.
4. Testowo wysyłamy krótki kod *111#
Otrzymujemy informację: Witaj w Swiecie Red Bull MOBILE
1 Konto
2 Uslugi / Promocje
0 Wyjscie
Wiecej opcji znajdziesz na www.redbullmobile.pl
5. Wykonujemy pierwsze testowe połączenie z internetem.
6. Otrzymujemy SMS
Witamy w Swiecie Red Bulla! Obejrzyj ekstremalne filmiki, czytaj artykuly na temat Twoich ulubionych sportowcow i zobacz duzo wiecej na m.redbullmobile.pl
Czas: 2015-02-19 21:20:19
7. W ustawieniach programu do zarządzania modemem próbujemy wybrać "tylko LTE". Nie udaje się wykonać tej operacji. Ustawiamy na "AUTO". Po chwili na wskaźniku zasięgu pojawia się LTE. Dopiero wtedy udaje się ustawić "tylko LTE".
8. Wysyłamy krótki kod *111# - wyświetla się menu z pozycjami. Najpierw wybieramy 1(Konto), potem 4(Przychodzące), wyświetla się informacja:
Przychodzace
wazne do 2015-04-30 23:59
Ważność na połączenia przychodzące 10dni (ważności) + 30dni = 40dni
9. Dokonujemy doładowania karty przez stronę http://doladowania.play.pl za 25pln
10. Wysyłamy krótki kod :*101#
Otrzymujemy informację: Pozostalo Ci 32,00zl do wykorzystania do 2015-03-21 23:59:59. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do 2015-02-20 23:59:59
Doładowanie za 25pln przedłuża ważność o 30dni - tu widać że nie od końca ważności, ale od momentu doładowania (!)
11. Uruchamiamy usługę "Darmowy internet LTE na 30dni" - link do regulaminu
Wysyłamy krótki kod *111*480*1#
Otrzymujemy informację: Usluga zostanie wlaczona w ciagu 24 godzin.
0 Wyjscie
12. Sprawdzamy krótkim kodem czy usługa jest włączona: *111*480*3#
Otrzymujemy wiadomość: Usluga zostanie wlaczona w ciagu 24 godzin.
0 Wyjscie
13. Po ok 5min otrzymaliśmy SMS
Promocja Darmowy Internet LTE zostala wlaczona. Korzystaj z nielimitowanego transferu danych w technologii LTE przez 30 dni. Szczegoly na redbullmobile.pl
Czas: 2015-02-19 21:53:58
Otrzymujemy informację: Pozostalo Ci 7,00zl do wykorzystania do 2015-03-01 21:18:32. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do -.
Ważność konta wynosi 10dni.
4. Testowo wysyłamy krótki kod *111#
Otrzymujemy informację: Witaj w Swiecie Red Bull MOBILE
1 Konto
2 Uslugi / Promocje
0 Wyjscie
Wiecej opcji znajdziesz na www.redbullmobile.pl
5. Wykonujemy pierwsze testowe połączenie z internetem.
6. Otrzymujemy SMS
Witamy w Swiecie Red Bulla! Obejrzyj ekstremalne filmiki, czytaj artykuly na temat Twoich ulubionych sportowcow i zobacz duzo wiecej na m.redbullmobile.pl
Czas: 2015-02-19 21:20:19
7. W ustawieniach programu do zarządzania modemem próbujemy wybrać "tylko LTE". Nie udaje się wykonać tej operacji. Ustawiamy na "AUTO". Po chwili na wskaźniku zasięgu pojawia się LTE. Dopiero wtedy udaje się ustawić "tylko LTE".
8. Wysyłamy krótki kod *111# - wyświetla się menu z pozycjami. Najpierw wybieramy 1(Konto), potem 4(Przychodzące), wyświetla się informacja:
Przychodzace
wazne do 2015-04-30 23:59
Ważność na połączenia przychodzące 10dni (ważności) + 30dni = 40dni
9. Dokonujemy doładowania karty przez stronę http://doladowania.play.pl za 25pln
10. Wysyłamy krótki kod :*101#
Otrzymujemy informację: Pozostalo Ci 32,00zl do wykorzystania do 2015-03-21 23:59:59. Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do 2015-02-20 23:59:59
Doładowanie za 25pln przedłuża ważność o 30dni - tu widać że nie od końca ważności, ale od momentu doładowania (!)
11. Uruchamiamy usługę "Darmowy internet LTE na 30dni" - link do regulaminu
Wysyłamy krótki kod *111*480*1#
Otrzymujemy informację: Usluga zostanie wlaczona w ciagu 24 godzin.
0 Wyjscie
12. Sprawdzamy krótkim kodem czy usługa jest włączona: *111*480*3#
Otrzymujemy wiadomość: Usluga zostanie wlaczona w ciagu 24 godzin.
0 Wyjscie
13. Po ok 5min otrzymaliśmy SMS
Promocja Darmowy Internet LTE zostala wlaczona. Korzystaj z nielimitowanego transferu danych w technologii LTE przez 30 dni. Szczegoly na redbullmobile.pl
Czas: 2015-02-19 21:53:58
Zgodnie z regulaminem, na początek otrzymujemy 250MB danych, ważne tyle samo co starter. Cały czas mamy dostęp do lejka 32kb/s.
My (do testów) doładowaliśmy konto kwotą 25pln - przez co możemy testować usługi przez 30dni. Bardziej opłacalne jest doładowanie za 50pln, co przedłuża ważność konta o 100dni i umożliwia trzykrotne włączenie usługi "Darmowy internet LTE na 30dni". Miejmy nadzieję, że na razie świadczenie tej usługi nie zostanie zakończone.
Przetestowaliśmy prędkość HSPA+ oraz LTE. I tu zaskoczenie - prędkość pobierania LTE wynosiła 5Mb/s, a HSPA+ 8Mb/s! Czyżby więcej ludzi korzystało z transmisji LTE, przez co realna prędkość dostępu do internetu spadła? Będziemy testować - zobaczymy.
[aktualizacja] Pojawiają się problemy z wyborem LTE z listy technologii które mają być użyte przy łączeniu. W naszym przypadku (modem Huawei e3276) skutkuje wyjęcie modemu z gniazda usb i podłączenie ponowne. Problem występuje tylko przy zmianach technologii (z HSPA na LTE).
RedBull MOBILE aktywacja startera cz.2
RedBull MOBILE aktywacja startera cz.3
Od kiedy jest ważna ta promocja? I czy wiadomo ile minimalnie będzie trwać?
OdpowiedzUsuńLink do regulaminu podany jest w p.11. Aktualna wersja regulaminu jest ważna od październik 2014r, ale usługa jest dostępna przynajmniej z rok dłużej. Jej ważność, jak napisała Operator, jest "do odwołania". Jeżeli do tego dojdzie, to na pewno będzie można korzystać z niej do końca okresu na który została włączona.
Usuńposiadam moden HUAWEI Mobile WiFi E 5220 czy na nim tez można skorzystać z tej usługi?
OdpowiedzUsuńNie, ten routero-modem nie obsługuje LTE.
Usuńrozumiem, że przy wymuszeniu LTE i przy braku zasięgu, z internetem nie połączymy się ? oraz przy połączeniu HSPA+ ściągane są pieniądze z karty ?
OdpowiedzUsuńDokładnie tak. Jeżeli ustawimy LTE na stałe, modem nie będzie łączył się w innych technologiach - będzie pokazywał brak zasięgu.
UsuńJeżeli ustawimy tryb AUTO to przy braku zasięgu LTE, połączy się z HSPA.
Co do ściągania pieniędzy - w regulaminie "Darmowego internetu LTE..." jest informacja o lejku 32kb/s. Czyli pieniądze nie powinny być pobierane.
Przy przełączeniu na HSPA, prędkość połączenia wynosi do 32kb/s i pieniądze nie są pobierane z konta. Jest to potwierdzone naszym doświadczeniem z tym starterem.
Usuńprzy przełączeniu na inną technologię czyści megabajty z konta do zera a potem włącza się lejek 32kb również w lte, dopóki nie dokupimy jakiegoś pakietu danych.
UsuńA czy nie powinniśmy mieć włączonego nawet małego pakietu danych?
OdpowiedzUsuńDziś zakupiłem satrter i uruchomiłem darmowy Internet LTE. Na razie prędkość pobierania cały czas około 25Mb/s, a wysyłania 10Mb/s (sprawdzane kilka razy w ciągu dnia i wieczorem) . Używam modemu Huawei E3372 z Playa i własnego routera D-Link DWR-116. Ciekawe czy przytną prędkość do 15Mbs/5Mbs jak jest w regulaminie usługi. Pożyjemy, zobaczymy ;-)
OdpowiedzUsuńP.S. Router z modem oczywiście ustawiony przy oknie skierowany w stronę nadajnika. W innym wypadku prędkości byłyby gorsze.
Tez mam ten zestaw i o ile do tej pory działało dobrze bo 15-18 to wczoraj wieczorem było 2-6 mb/s mam do nadajnika 6 km konieczna była antena panelowa
OdpowiedzUsuńNo ja mam o tyle dobrze, że nadajnik mam 200m w linii prostej od okna i nie mam najmniejszego problemu z zasięgiem i sygnałem.
UsuńJa chciałbym spróbować ale musiałbym zainwestować w modem LTE :) wraz ze starterem i doładowaniem :P Jak myślicie mieszkam w samym Centrum Miasta Bielsko-Biała będzie tam zasięg z Play LTE? na mapie niby jest ale wiecie jak to jest :)
OdpowiedzUsuńNa stronie zasiegInternetu.pl jest link zarówno do oficjalnej mapy zasięgu Play, jak i do mapa.btsearch.pl.
UsuńW pierwszym przypadku w menu po prawej stronie należy wybrać pozycję Internet, a potem "odznaczyć" 3 pierwsze pozycje - ma zostać zaznaczona tylko pozycja czwarta, ostatnia - Technologia LTE (wewnątrz budynków).
Na btsearch.pl należy wybrać operatora Play, technologię LTE i częstotliwość 1800. Ta operacja pokaże, ile nadajników jest w samym Bielsku (pytanie ile z nich działa, ale nawet jeżeli tylko część, to i tak zasięg generalnie powinien być).
W salonie Play można podpisać umowę na próbę na abonament. W ciągu 7 dni można zwrócić i ponosi się tylko koszt aktywacji 29zł. Ja tak zrobiłem, potestowałem, oddałem i dopiero wtedy kupiłem własny modem i router i kupiłem Internet na kartę RedBull Mobile (działa oczywiście na nadajnikach Playa - dlatego ten test ma sens ;-) )
UsuńDo Anonimowy
Usuńmam RBM i działa ok. 20Mb/s - ulica Młyńska B-B. Zrób jak radzi Szymon
Powodzenia
mefac
Cześć, możecie mi powiedzieć albo podesłać zdjęcie jak wyglądają te startery, ponieważ tego z puszką nie mogę znaleźć w salonach play, są jakieś inne możliwości? na co zwrócić uwagę, żeby się nie pomylić, btw, w playu mieli tylko startery po 5zł
OdpowiedzUsuńczy ta promocja z internetem lte na 30 dni nadal jest aktywna czy zostala juz odwolana? bo kupilam starter z redbullem za 9 zloty i nie wiem czy mam doladowywac 30 zeta by sie potem dowiedziec ze juz nie aktywna
OdpowiedzUsuńAktywowana usługa działa. Czy można aktywować (uruchomić) usługę? Nie wiem. Strona z regulaminami RBM za 9pln (II) nie działa, wiec trudno powiedzieć czy nie zmienili czegoś w regulaminie. Oficjalnych informacji o wyłączeniu/zakończeniu usługi nie było.
OdpowiedzUsuńdzis aktywowalam usluge wlasnie na RBM, wiec super, jeszcze mozna :)
OdpowiedzUsuńW Redbullmobile wlasnie mi nalozyli lejek po zuzyciu zaledwie 20 Gb i nie obnizyli do tej znosniej predkosci a do tej 35 kb/s co uniemozliwa uzywanie karty
OdpowiedzUsuńA czy masz dane na koncie? Do prawidłoweo działania usługi Darmowy internet LTE konieczne jest posiadanie jakiejkolwiek ilości danych. Ich stan można sprawdzić krótkim kodem *107#. Pisaliśmy szczegółowo o tym RedBull MOBILE aktywacja startera cz.3
Usuńtak mam dane, dalej 32 zlote, mysle ze dlatego mi dali lejek poniewaz wlanczylam torrenta i sciagnelo mi sie 1,3 Gb na torrencie, i nagle zablokowali, i na innym forum czytalam ze jak sie uzywa torrentow to moga zablokowac mimo nie wykorzystania limitu- bo to niby obniza jakosc uslugi- obnizyli mi na te najnizsza predkosc wiec lepiej nie uzywac torrentow, mam nadzieje ze to ta przyczyna a nie jeszcze inna bo napewno limitu nie wykorzystalam- zaledwie 20 Gb i to zablokowali w nocy, nad ranem, nie w godzinach szczytu.
UsuńA wy uzywacie torrentow?
UsuńZablokowali bo LTE nie jest na torrenty, pewnie zawaliłas całego BTS tym..
UsuńJak złożyć reklamacje reklamacje tego LTE? Sprawa wyglądała świetnie do dziś aa mianowicie w nocy po 12;05 sprawdziłem internet jeszcze normalnie śmigał a po sprawdzeniu kodem było ze Lte włączone jest. Rano korzystałem jeszcze normalnie z internetu ale chciałem się upewnić czy wyłączyli już lte włożyłem kartę do telefonu o koło 12 godziny i dostałem info z godziny 9 że lte wyłączone żeby włączyć ponownie kodem ale nadal zastanawiało mnie czemu internet działał z pełna prędkością do godz 12 (Sprawdzałem prędkości) skoro już o 9 był wyłączony Lte sprawdziłem pakiet Mb no i niestety okazało się że pobrało dane z konta przeznaczonego na transfer poza Lte. Na szczęście zostało 47 Mb wiec nowy pakiet Lte dało się normalnie włączyć i myślałem że po problemie po otrzymaniu sms że Lte włączone zacząłem normalnie korzystać. Niestety po niedługim czasie internet zwolnił tak że nie dało się korzystać, myślę co jest sprawdzam stan Mb a tam 0 ważne jeszcze przez 4 miesiące no to się zasmuciłem. Po wejściu na Play 24 okazało się że mogę aktywować pakiet 25 Mb za 3 zł na 30 dni co tez uczyniłem. internet ruszył znów normalnie z prędkością nawet 20 Mb po czym się przekonałem zaraz że też na chwilę, bo zjadło mi i ten pakiet po mimo włączonego Lte wykupionego nowego pakietu i korzystania z modemu na którym jest na sztywno ustawione tylko LTE. Co teraz mogę zrobić gdzie i jak najlepiej zareklamować ten stan rzeczy o ile w ogóle się da i czy ktoś nie miał podobnej sytuacji?
OdpowiedzUsuńDokładnie mam ten sam problem. Dwa pakiety zjedzone. Będę starał się reklamować przez play24, ale strona nie może się załadować-już nawet nie działa kolejny pakiet. Daj znać co uda Ci się załatwić. Chyba w rb coś kombinują....
OdpowiedzUsuńWczoraj wysłałem jedną reklamacje która nie uwzględniła mojego problemu i napisali między innymi to Wyjaśniam, że w sieci LTE można korzystać wyłącznie z transmisji danych. Wszystkie pozostałe aktywności (połączenia, wiadomości czy krótkie kody USSD) mogą być realizowane wyłącznie poza siecią LTE. Analizując historię aktywności z Pana numeru zauważyłem, że 21 maja 2015 stosunkowo często używał Pan kodów USSD (np. *107# i *101#). Za każdym razem, karta SIM musiała wylogować się z sieci LTE, aby kod mógł zadziałać. W tym czasie następowało przerwanie połączenia z siecią LTE i trwająca transmisja danych była realizowana w sieci 3G/4G. Z tego powodu transmisja danych była rozliczana ze środków z pakietu internetowego.
OdpowiedzUsuńPo mimo że w telefonie użyłem tylko kodów i niczego więcej co mogło wygenerować jakiś ruch sieciowy pyzatym sesja po wyłączeniu modemu powinna się zamknąć a nie trawać dalej nawet jak karta nie była w żadnym urządzeniu dziś napisałem drugie zgłoszenie reklamacyjne.
To co pisze konsultant jest teoretycznie możliwe. Wszystko zależy od programu do obsługi połączeń w modemie. Jeżeli w programie jest ustawiony typ tansmisji na Auto, to faktycznie mogło dochodzić do przełączenia na 3G, a operacje "w tle" np. ściąganie działały dalej. Krótkie kody można używać nawet gdy nie ma połączenia (ale modem jest zalogowany do sieci), ale w trybie 3G.
UsuńTak ale znam warunki promocji i w modemie jest ustawione na sztywno Lte a kata była włożona do telefonu tylko w celu użycia kodów do sprawdzenia stanu konta i Mb. Poza tym jak karta sim która jest wyjęta z modemu może generować ruch sieciowy dalej w telefonie skoro miał przerwę w zasilania w czasie przekładania o czym pisze konsultant W tym czasie następowało przerwanie połączenia z siecią LTE i trwająca transmisja danych była realizowana w sieci 3G/4G.
OdpowiedzUsuńGdyby to było cały czas w modemie to wtedy może by i zaistniała podobna sytuacja w co wątpię ponieważ żeby przełączyć się ze sztywno ustawianego Lte trzeba rozłączyć połączenie z internetem ponieważ nie da się wykonać żadnych zmian w zakresie rodzaju połączenia czy też częstotliwości transmisji. Ogólnie jak piszą tu na forum
http://forumplay.pl/showthread.php/27741-Internet-ubywa-pomimo-włączonego-quot-Nielimitowanego-internetu-LTE-quot jest jakaś awaria w bilingowaniu połączeń internetowych. Mam nadzieję że oddadzą mi utracone Mb.
witam mnie tez to spotkalo dokładnie 22 maja padlo darmowe LTE polaczenie ustawione na sztywno wiec nie ma możliwości zużycia jakiś danych przez 3G oszukali nas i tyle, jak znam to reklamacji nierozpatrza wogle albo negatywnie ja już raz w styczniu tak mailem na szczęście mam pismo, bo zlaozylem oisobiscie w punkjcie. moja propozycja to zrobić zbiorowe doniesienie do UOK co by zaskutkowalo kara dla operatora i to tak dotkliwa ze już nigdy w zyciu by się nik z nich nieodwazyl okradać klientów
UsuńMam od wczoraj to samo. Na koncie jest wymagane ponad 30zl, modem na sztywno w LTE, aktywna usługa darmowego LTE, a dane najnormalniej w świecie schodzą z pakietów.
OdpowiedzUsuńWitam mam takie pytanie czy ktoś kto korzysta z Darmowego internetu Lte w RBM ma włączony Stan Darmowy do Play. Myślę żeby sobie włóczyć bo mam parę nr do których mógłbym wtedy dzwonić za darmo ale zastanawiam się czy niema jakiś haczyków który mogły by mi coś popsuć w wykorzystywaniu tej karty głowie do internetu. Czy nie skróci mi się czas wychodzących połączeń obecnie mam 150 dni za 50 zł albo jakieś inne niekorzystne dla mnie konsekwencje nie nastąpią po włączeniu tej usługi?
OdpowiedzUsuńwitam, mam zamiar napisac skarge do UOK w owej sparwie, mi tak samo wywalilo 22-05-2015 i po interwencji telefonicznej nic nie wskoralem, myslze ze nawet nieuzyskam odpowiedzi bo prosiłem o potwierdzenie przyjęcia reklamacji na adres email i niestety nic się takiego nie stało, natomiast uszlyszalem bzdury iż zuzylem dane w sieci 3g,pomimo mojego tłumaczenia iż lacze ma wlaczone tylko na siec 4G czyli lte i ze nie ma takiej możliwości żeby to przelaczyc a karta od dnia wlaczenia do dnia 22 maj siedziała w jednym miejscu w modemnie, domniemywam ze siec play za pośrednictwem rbm okradla nas z czsu przydziel;onych danych oraz z wielkości danych w moim przypadku to blisko 10 dni oraz około 20 GB, tyle stracilem wiec nie będę biernyn, na dzień dzisziejszy proponuje pisdac domnie to co się stało a ja postarm się uderzyć siec bardzo mocno, w pismie domnie proszę podac co i jak jak najbardziej dokładnie ale zarazem ktotko, niestety trzeba tez podac dane, jak imie i nazwisko adres i nr telefomu., bez obaw nie jestem handlarzem danych, wszystkie te opisane sprawy dotyczące siecil play, play-rbm przekarze zecznikowi w drodze mailowej o okrekowj rzecznik uok we wroclawiu, nie bedte tez odpisywać na maile comi rzecznik odpowie postaram się wkleic tutaj, podaje aders który zmontowałem specjalnie do tej sprawy, proszę tez przekazywać linki podobnych wpisow z innego miejsca na stronie www, im więcej będzie materialy tym pardziej zaboli siec play, TO adres domnie oszukaniprzezplay@tlen.pl pozdrawiam darek z wroclawia sorry za ewentualne i brak polskich ogonkow itp...
OdpowiedzUsuńwitam ponownie adres mailowy domnie caly czas aktualny a mianowicie oszukanyprzezplay@tlen.pl pomimo iż ja wskoralem to nie wiem czy tak tez się stało innym, osobiście napisałem do play z podbbna informacja iż wystaopie do uok oraz być może zorganizuje pozew zbiorowy przeciw praktyka sieci P4 itd. wczoraj po przybyciu do domy sprawdziłem w telefonie stan konta bo oczewiscie chciałem przedzwonić srodki zgromadzone w postaci 30 zl na koncie było + 10 zl + o jeden tydzień wydluzone konto, zastanowilo mnie to i pierwsze tpo proba zalogowanioa się na 24play.pl niestey kupa, zarejestrowałem karte ponownie na dokładnie ten sam adres mailowy, w menagerze 24.play jest wlaczony darmowy internet LTE oraz dostałem jakies 100mb + 10 zl po czym zainstalowałem karte sim modemie i działa lte predkosc jakas dziwna bo pobieranie 1giga ale wysylanie 13 giga wiec dziwnie ale niech będzie, zadnej odpowiedzi od operatora niedostalem na maila, sprawy nietrakuje jako zamkniętej bo nie wiem jak to wygląda u innych ale uważam ze żadna to satysfakcja i zadośćuczynienie te 10 zl i jeden tydzień, powiem tak batalia w moim wypadku wygrana ale nie wojna z siecia, w przeciągu zaledwie 5 miesięcy zostałem 2 razy oktadziony 2 krotnie w punkcie oszukany raz sprzedawca klamal itp. itp. gowniana siec i tyle na maila i ty będę zerkal i jeśli cos nie tak u innych to na bank wysle pismo do uok a jeśli nazbieram odpowienia wiekszam ilość wypowiedzi oszukanych i okradzionych przez siec play to zmontuje pozew zbiorowy, mysle ze wtedy siec się ogarnie a kara będzie nagroda nie tylko nasza pozdrawiam darek z wrocka
OdpowiedzUsuńMiałem podobny problem. Aktywowałem usługę darmowego lte po zasileniu za 50zł. Ciekawe jest to, że aktywacji dokonałem 2015-05-04 09:04:04 natomiast dnia 2015-06-02 09:03:41 otrzymałem SMS, że usługa została wyłączona. Na moje oko pomyłka 1 dnia licząc, że maj ma 31 dni. Niech im będzie. Aktywowałem usługę na kolejne 30 dni. Przy sprawdzaniu stanu usługi wszystko było ok, stan aktywowana itd. Ale przyszedł także SMS o braku MB na internet. Widać przez LTE też zżera promocyjne MB. Na internet założyli lejek 32kb. Dziś aktywowałem pakiet 300MB aktywując kod *111*547*1#. Z konta ubyło 5zł co mnie nie szkodzi bo i tak mam dużo więcej wymagane minimum 30zł. Podglądając stan pakietu internetu ciągle jest 300MB więc nie ubywa. Na modemie oczywiście wymuszone LTE. Lokalizacja: Łódź, Bałuty.
OdpowiedzUsuńZaładowałem za 25 PLN, zatem powinni mi przedłużyć konto o 30 dni. Przdłużyli złodzieje tylko o 10 dni. Teraz się z nimi szarpię. Twierdzą,że mają na rozpatrzenie sprawy/odpowiedź 30 dni.Szkoda zdrowia.Nigdy więcej Red Bulla. T-mobile z ofertą 11.5 GB za 5 PLN wygląda poważniej i ekonomicznej.
OdpowiedzUsuń1.Czy RedBull Mobile II 9zl nadal ma ten sposób aktualny z LTE 100gb na miesiąc ? Czy w ogóle ten sposób co tu jest opisany nadal działa ?
OdpowiedzUsuń2.Czy starter z kiosku RedBull mobile za 5zł też się do tego nadaje ? (kupiłem taki starter ale się boje uzupełnić za 50zl bo chce od razu na 90 dni mieć konto aktywne.)
3.Czy darmowy starter zamówiony na stronie redbulla też się do tego nadaje ?
ad. 1. Tak, działa. Poczytał też pozostałe 2 wpisy o RBM tam jest więcej szczegółów.
Usuńad. 2 Jest napisane w p1. < Kupujemy starter RedBull MOBILE II za 9pln. Wraz ze starterem otrzymujemy napój. > Ze starterem za 5pln nie działa (inna taryfa)
ad. 3 Nie wiem.
Witam,
OdpowiedzUsuńKupiłem dzisiaj starter RBM 9zł z puchą i mam taką sprawę. Posiadam router 3g Huawei E5331 z obsługą HSPA+ bez LTE. Rozumiem że ten nielimitowany internet nie będzie działać na tym modemie ? Czy będzie tylko z obniżoną do standardu HSPA+ prękośći ?
Niestety, "nielimitowany internet LTE na 30dni" działa tylko w zasięgu technologii LTE, używając modemu LTE. W Twoim przypadku usługę można włączyć, ale nie będziesz mógł z niej korzystać. Jedyna metoda to zmienić modem.
UsuńWczoraj uruchomiłem zestaw RBM, uruchomiłem nielimitowane LTE, mam pakiet, 31 zł na koncie, czyli niby ok. wszystko.
OdpowiedzUsuńAle upload jest na poziomie ~1,5 Mb/s gdzie w tej samej lokalizacji i modemie #virginmobile na (#play) osiąga ~10 Mb/s uploadu.
czy ktoś może potwierdzić, że ten sposób jeszcze działa??
OdpowiedzUsuńNie wiem o co pytasz, pisząc "ten sposób jeszcze działa", ale w RedBull Mobile ciągle dostępna jest usługa "Darmowy interenet LTE na 30dni". Włączałem tydzień temu (23.01.2016)
UsuńMam pytanie bo napotkalem sie z takim problemem. Mam karte red bull mobile,na koncie 60 zl,wlaczone nielimitowane lte i pozera mi transfer danych,a korzystam tylko z zasiegu 4g. Czy moze mi ktos zaradzic czemu pozera mi transfer? Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńZakładam, że sprawdziłeś krótkim kodem: *111*480*3 aktywność usługi? Druga spraw to ustawienie na stałe "tylko LTE" w programie do zarządzania modemem. Czasem, nawet przy silnym sygnale LTE, ale dużym obciążeniu użytkownikami, można spotkać się z przełączaniem na HSPA.
UsuńKolejna możliwość (chociaż zwykle objaw się spadkiem prędkości) to brak włączonego pakietu danych - o szczegółach pisaliśmy w trzeciej części wpisu o darmowym internecie LTE w RBM.
Pakiet danych mam wlaczony i zostalo mi jesacze 800 mb
OdpowiedzUsuńNo tak. Ale ja caly czas patrze czy mam 4g. Doladowalem za 50 zl i dostalem 2gb internetu no i zostalo mi 800 mb bo mi je. Czy wystatczy w telefonie ikonka 4g czy musi byc lte zebu nielimitowany net w play lte dzialal?
OdpowiedzUsuńZwykle 4G jest tym samy co LTE. Dobrze jest to sprawdzić w specyfikacji telefonu.
UsuńBo mam nawet opcje w tel.zeby ustawic na lte/wcdma/gsm i pilnuje patrzac czy mam ikonke 4g. Wtedy wlaczam filmiki i po chwili patrze i pozera mi dane z pakietu. Wiec, naprawde nie wiem czemu tak sie dzieje. A chcialbym zakupic modem router mobilny lte i nie wiem czy to nie bedzie wydatek w błoto...
OdpowiedzUsuńA moze i trzeba wlaczyc roaming czy to niekonieczne? Bo wydaje mi sie ze wystarczy same dane pakietowe wlaczyc w opcji tel.
OdpowiedzUsuńDziwny przypadek - myślę, że najprościej będzie skontaktować się z konsultantem RBM (*666) i wyjaśnić sprawę.
UsuńOk dzieki. Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńJak wyjaśnisz sprawę - napisz, proszę, co było przyczyną - będzie to cenna informacja dla innych.
UsuńCzy oprócz darmowego LTE można mieć włączone jednocześnie nielimitowane połączenia do wszystkich sieci np. na 7 dni?
OdpowiedzUsuńWitam mam pytanie bo chyba powoli gubię się w tej usłudze. Czy jeśli doładuję konto za 50 zł, dostane promocyjny pakiet MB, cały czas będę w zasięgu LTE - czyli nic nie powinno mi zeżreć z pakietu MB, to czy po tych 3 miesiącach rzeczywiście usługa przestaje działać i nie da się jej włączyć bez doładowania? A Jeśli tak, to czy nie ruszy jeśli dokupie sobie np. pakiet 600 MB za 5 zł? Pytam bo mam przez cały czas ok 100 zł na koncie i nie wiem czy dobrze robię, że co 3 miesiące robię doładowanie.pozdrawiam:)
OdpowiedzUsuńDoładowujesz za 50pln - ważność konta przedłuża się o 100dni, oraz dostajesz 2GB danych (w dowolnej technologii). Włączasz "darmowy LTE" na 30 dni. Przez 30 dni masz spokój - ani Twoje dane, ani pieniądze nie są pobierane. Warunkiem jest jednak że używasz tylko LTE (np. ustawisz w programie do zarządzania połączeniami "tylko LTE"). Jeżeli jest tryb Auto, to modem stwierdzając, że jest za słaby sygnał LTE/za dużo połączeń może przejść na 3G.
UsuńPo 100 dniach trzeba doładować konto, żeby przedłużyć jego ważność. Nie ma innej metody. Cenowo wychodzi i tak bardzo dobrze - bo to ok 17pln/miesiąc za internet "no limit".
Witam,
OdpowiedzUsuńjaki starter muszę kupić i co aktywować aby korzystać z darmowego internetu LTE w RB.
Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Jest to napisane w pierwszych zdaniach powyższego wpisu: "RedBull Mobile II (starter za 9pln)".
UsuńWitam, z darmowego internetu LTE z RB korzystam już długo, ale od jakiegoś czasu jak tylko uruchomię darmowe internet LTE i wykupię 600 MB w pakiecie wszystko chodzi ładnie ale powiedzmy, że minie jeden dzień dostaję wiadomość: Pakiet 600 MB za 5 zł został wyłączony. Aby nadal korzystać z internetu z pełna prędkością włącz nowy pakiet. Szczegoly: www.redbullmobile.pl/pakiety. i od tego czasu internet tak zamula, że ledwo mogę napisać tę wiadomość. Czy istnieje na to jakaś metoda? pozdrawiam i proszę o jakieś rady.
OdpowiedzUsuńBO nie masz na sztywno polaczenia LTE.
Usuń